Logo ÚvodO Pilates  |  Kontakt  |  Termíny, ceny  |  Rezervace  |  SM Systém  |   Foto | 


Buďte moderní, cvičte PILATES.

Tempo současného životního stylu způsobuje, že potřebujeme stále méně tělesné aktivity.
Abychom všechno stihli jezdíme autem, při práci používáme nejrůznější stroje a nástroje a většina z nás prosedí za stolem polovinu dne. To vše vytváří na našem těle trvalé změny v podobě špatného držení těla, špatné chůze a jednostranného zatížení těla.
Lidské tělo je od narození k pohybu naprogramováno. Proto většina lidí musí tělesnou aktivitu vědomě plánovat.
Je jedno jestli běháme, jezdíme na kole, cvičíme…hlavní je abychom se cítili dobře a bavilo nás to. Bohužel některé sporty více či méně podporují jednostranné zatížení páteře (tenis, golf…) a proto je tady PILATES, metoda, která pomůže zmírnit nevyváženost těla, protáhne a posílí svaly bez posilovacích strojů a velké dřiny.



Zakladatelem metody je Joseph Pilates (1880 Německo), který jako dítě trpěl nejrůznějšími chorobami. Právě toto ho později přivedlo k objevu metody jak nemoc překonávat a pěstovat tělesnou sílu.

Systém cvičení se původně nazýval "CONTROLOGY" , dnes se po celém světě mluví o cvičení "PILATES".

Toto cvičení působí na člověka celkově, koordinuje tělo a mysl, nevyčerpává, dodává energii.

Více informací na www.pilates.cz




Základní prvky metody PILATES:
  • prodloužení zkrácených svalů
  • posílení ochablých svalů
  • zlepšení rozsahu pohybu
  • posílení vnitřních svalů, meziobratlových
  • lepší stabilizace těla
  • správné dýchání
  • správný postoj a chůze
  • relaxace
Výhody cvičení:
  • zlepšená rovnováha
  • méně stresu
  • účinnější zažívání
  • zvýšený příjem kyslíku
  • lepší krevní oběh
  • zlepšení imunitního systému
  • zformování těla



Tělocnična Tělocnična

Kdo může cvičit:
Cvičit mohou všichni bez rozdílu věku, ženy, muži, maminky po porodu i v těhotenství, obézní lidé, lidé s chronickou bolestí zad, aktivní sportovci.

home